A McDonald’s több mint 100 helyszínről távolítja el az automatizált, mesterségesintelligencia-alapú rendelési rendszereit az Egyesült Államokban. A rendszer indítását, amely hangfelismerő szoftvert használ a rendelések feldolgozásához, 2019-ben jelentették be – írja az Index a BBC alapján.
A cég július végéig minden helyről eltávolítja a rendszert, azt azonban leszögezték, hogy ez még közel sem a vég, a jövőben sem zárkóznak el ettől a technológiától. Az újítást már kezdetben is kétkedve fogadták, mondván, hogy ezzel ki fogják váltani az emberi munkaerőt, ám ennek igazából az ellenkezője bizonyosodott be. A mesterséges intelligencia ugyanis rendszeresen rosszul vette fel a rendeléseket, emiatt pedig nagyon vicces kombinációk születtek.
Az internetet hamarosan el is lepték a vírusként terjedő videók a baconos fagyiról meg a több száz dolláros csirkefalatokról. Az egyik videóban, amelyet 360 ezren láttak a TikTokon, egy személy azt állítja, hogy a rendelését összekeverték egy másikkal, aminek következtében kilenc adag teát adtak hozzá a számlájához.
Egy másik népszerű videón két ember nevetgél, miközben több száz dollár értékű csirkefalatkákat adnak hozzá a rendelésükhöz, míg a New York Post arról számolt be, hogy valaki tévedésből bacont kapott a fagyijára.
Első kézből, közvetlenül az ATV-től szeretné megtudni a legújabb fejleményeket a legnézettebb hírcsatornáról*? Iratkozzon fel hírlevelünkre! *(Forrás: Nielsen Közönségmérés, közönségarány, LIVE adat, teljes népesség, teljes napon, 2024. első negyedév alapján, hírcsatornák: ATV, HÍR TV, M1)