Néhány hete jelentette be Harry herceg felesége, Meghan, hogy saját életmódmárkát indít. Ennél többet sokáig nem árult el róla, így mindenki csak találgatta, vajon mivel rukkol elő Meghan. A vállalkozás az American Riviera Orchard nevet kapta.
Most pedig megjelentek az első képek a közösségi médiában – első körben barátoktól, influenszerektől. Meghan első piacra dobott terméke pedig nem más, mint az eperlekvár – írja a BBC.
Többek között Tracy Robbins divattervező posztolt egy képet a lekvárról az Instagramon. “A reggeli, az ebéd és a vacsora most egy kicsit édesebb lett” – írta az Instagram-sztoriban.
A címke alapján úgy tűnik, hogy az első szériából csupán 50 darab készült.
Meghan ezen felül egy új főzőshowt is elkezd forgatni a Netflix égisze alatt, de a műsorban a kertészkedés, a szórakozás és a barátság is helyet kap. Harrynek is indul közös tevékenysége a Netflixszel, ő a lovaspóló kulisszatitkairól fog forgatni.