Nagyvilág

Lekvárral debütál Meghan Markle új márkája

ATV.hu
Hirdetés
Kapcsolódó cikkek
TrumpFerenc pápaturistaBomba
Hirdetés
Hirdetés

Bemutatták Meghan életmódmárkájának első termékét, ami úgy tűnik, nem más, mint az eperlekvár.

Hirdetés

Néhány hete jelentette be Harry herceg felesége, Meghan, hogy saját életmódmárkát indít. Ennél többet sokáig nem árult el róla, így mindenki csak találgatta, vajon mivel rukkol elő Meghan. A vállalkozás az American Riviera Orchard nevet kapta.

Most pedig megjelentek az első képek a közösségi médiában – első körben barátoktól, influenszerektől. Meghan első piacra dobott terméke pedig nem más, mint az eperlekvár – írja a BBC.

Többek között Tracy Robbins divattervező posztolt egy képet a lekvárról az Instagramon. “A reggeli, az ebéd és a vacsora most egy kicsit édesebb lett” – írta az Instagram-sztoriban.

A címke alapján úgy tűnik, hogy az első szériából csupán 50 darab készült.

Meghan ezen felül egy új főzőshowt is elkezd forgatni a Netflix égisze alatt, de a műsorban a kertészkedés, a szórakozás és a barátság is helyet kap. Harrynek is indul közös tevékenysége a Netflixszel, ő a lovaspóló kulisszatitkairól fog forgatni.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Hirdetés
Címkék:
Kapcsolódó cikkek