Nagyvilág

Ön felismerné a McDonalds-illatot egy üres plakáton? Ez az új mekis kampány Hollandiában

ATV.hu
Hirdetés

Példa nélküli plakátkampányt indított a gyorsétterem-lánc Hollandiában, kizárólag az orrukon keresztül igyekszik megfogni a fogyasztókat.

Hirdetés

A marketingötlet arra épül, hogy mindenki ismeri a jellegzetes „McDonald’s-illatot”, ami főleg a sültkrumpli képét idézi fel az emberekben.

Mint arról beszámoltunk, a McDonald’s fogalma az utóbbi időben visszaesett, mert a vásárlók túl drágának érzik a termékeiket.

Ezért a cég legújabb, kísérleti reklámkampánya arra épít, hogy a vonzó ételfotók helyett kizárólag ezzel az illattal csábítsa be a fogyasztókat az éttermekbe. 

Ezért speciális reklámtáblákat helyeztek el a holland nagyvárosokban, de nem akárhol, hanem kizárólag a gyorséttermek 200 méteres körzetében.

A plakáton gyakorlatilag semmi nincs, csak az ikonikus sárga és piros szín, viszont az állványban elhelyezett és folyamatosan cserélt sültkrumplis zacskók olyan intenzív illatot bocsátanak ki, hogy az itt látható videó szerint a közelben elhaladók közül sokan megállnak, és megszagolják a táblát. 

„A mindennapi környezetben, például liftekben, metrókban vagy konferenciatermekben gyakran találkozunk egy ismerős illattal: McDonald’s illattal” – áll az amerikai központú óriáscég sajtóközleményben

„Ez bár láthatatlan, jelenléte mégis összetéveszthetetlen, hasonlóan a márka ikonikus logójához. Éppen ezért a McDonald’s Hollandia legújabb kampányában kihasználta ikonikus illatát. Ez az első alkalom, hogy egy óriásplakátot arra használnak, hogy terjesszék a McDonald’s illatát” – tette hozzá a közlemény.

Amennyiben a kampány sikeresnek bizonyul, más európai városokban is használni fogják majd a sültkrumpli-illatú plakátokat, így akár Budapesten is találkozhatunk majd velük.
 

Hirdetés
Kapcsolódó cikkek