Harry herceg felesége a visszatérésével együtt egy nagy bejelentést is tett: új életmódmárkát indít American Riviera Orchard néven. A hercegi pár már megkezdte a márkanév levédetését is, és az ehhez szükséges dokumentumokból kiderült, hogy szakácskönyvek kiadását, illetve lakberendezési termékek árusítását tervezik – írja a Mirror. Arról is írtunk, hogy az American Riviera Orchard elnevezés egyébként a kaliforniai Santa Barbarára utal, ahol Meghan és Harry a gyerekeikkel élnek.
Egy királyi szakértő szerint azonban Meghan Markle Diana hercegnő örökségét használja új vállalkozásának népszerűsítésére.
Sussex hercegnéje ugyanis épp aznap mutatta be az új márkáját, ugyanazon a napon, amikor Vilmos hercegnek és Harry hercegnek is jelenése volt a Diana Legacy Awards-on, amit édesanyjuk munkásságának emlékére hozták létre. Harry herceg nem volt hajlandó személyesen is a helyszínre utazni, így ő csak online csatlakozott be, de akkor sem a testvérével együtt.
A királyi szakértő szerint Meghan Markle egészen biztosan szándékosan időzítette erre a napra a debütálást.