Meghan egy új, még be nem jelentett podcastot hoz létre a Lemonada Media segítségével, amely kedden egy sajtóközleményt adott ki a bombahírről. A sussexi hercegné új podcastja mellett a Lemonada az „Archetypes”-t, Meghan 2022-ben debütált podcastját is streamelni fogja a Spotify-on.
A Lemonada Media nem közölt további részleteket a podcastról, azon kívül, hogy Markle lesz a házigazdája – adta hírül a CNN.
Az új kreatív partnerség keretében a Lemonada idén tavasszal kezdi meg az „Archetypes” streamelését, valamint kezeli a reklámértékesítést és a terjesztést. Meghan az „Archetypes” podcastban olyan híres nőkkel beszélgetett, mint Mariah Carey, Mindy Kaling és Issa Rea.
A hercegné új szerződésének üzlet pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra. A Harry és Meghan által alapított Archewell Productions cég szóvivője nem válaszolt a CNN megkeresésére az üzlet feltételeivel kapcsolatban.
„Büszke vagyok arra, hogy most már megoszthatom, csatlakozom a Lemonada zseniális csapatához, hogy folytassam a podcastok iránti szeretetemet”
– fogalmazott Meghan a közleményben.
„Az, hogy egy női alapítású céget támogathatok egy gondolatébresztő és rendkívül szórakoztató podcasttal, fantasztikus módja annak, hogy elindítsam a 2024-es évet. Az a tervünk, hogy újra kiadjuk az „Archetypes” című podcastot, hogy mostantól még több ember hozzáférhessen, valamint egy dinamikus új podcast elindítása is már javában zajlik. Nagyon várom már, hogy mielőbb megoszthassam, és nagyon örülök, hogy csatlakozhatok a Lemonada családhoz”.
„Meghan tehetsége házigazdaként, alkotóként és beszélgetőpartnerként páratlan, és nagyon örülünk, hogy közösen hozhatunk létre vele egy új podcastot, amely hozzájárul a művészethez való szemléletének előmozdításához”
– mondta Jessica Cordova Kramer, a Lemonada vezérigazgatója és társalapítója.
A cég kreatív vezetője és társalapítója, Stephanie Wittels Wachs hozzátette: „Ahogy nekiláttunk a közös munkának, Sussex hercegnéje elragadtatott minket az együttműködő szellemével és a világos elképzeléseivel, valamint azzal, hogy mély vágyat érez aziránt, hogy közösséget építsen a munkájával”.
A Lemonada Media ad otthont Julia Louis-Dreyfus podcastjának, a „Wiser Than Me with Julia Louis-Dreyfus” és a „Choice Words with Samantha Bee”-nek is, sok más műsor mellett.
Mint ismert, miután a sussexi hercegi pár 2020-ban lemondott a rangidős királyi címükről és az Egyesült Államokba költözött, Harry és Meghan számos médiaszerződést kötöttek, többek között a Spotify-jal és a Netflix-szel. Utóbbi platformon jelent meg 2022. decemberében a „Harry & Meghan” című doku-sorozat, amely a szerelmükről, a médiával való kapcsolatukról és a királyi családból való kilépésükről szól.
A pár többéves partneri szerződése 2023 júniusában ért véget a Spotify-jal. A pár produkciós cége és a Spotify akkor azt nyilatkozta a CNN-nek, hogy „kölcsönösen megegyeztek abban, hogy elválnak útjaik, és büszkék a közösen készített sorozatra”.