„Oké, készen állnak. Adjátok ki az új zenét”
– utasította az énekesnő az amerikai kommunikációs óriást, a Verizont a reklámja végén.
Közvetlenül a reklám után Beyoncé két új dalt tett közzé a streamingplatformjain, Texas Hold ‘Em és 16 Carriages címmel – adta hírül a BBC.
A március 29-én megjelenő album a hírek szerint főleg country műfajú lesz.
A reklámban Beyoncé abszurd módokon próbálja túlterhelni a Verizon kapacitását és „megtörni az internetet”, például szaxofonon játszik, „Beyonc-AI robotot” készít, Bar-bey-nek (Barbie) öltözik, elnöknek indul és a világűrben ad koncertet.
Az énekesnő mellett a reklámban az HBO sikersorozatának, az Alelnöknek a sztárja, Tony Hale is feltűnik, aki mindvégig nyomon követi Beyoncét.
A reklám végén, a Föld körül keringő rakétáról rádiózik vissza a színésznek az énekesnő: „Oké, készen állnak. Adjátk ki az új zenét”
Beyoncé személyesen is jelen volt a Super Bowlon Las Vegasban férje, Jay-Z és lányaik, Blue Ivy és Rumi mellett.
A kamerások lefilmezték a szupersztárt a tömegben is, ahogy a reklámot követő pillanatokban nyugodtan kortyolgatott az italából.
Beyoncé Renaissance című projektjének első része 2022 júliusában jelent meg. Nem sokkal később elárulta, hogy az album egy háromfelvonásos projekt első része.
Az albumának köszönhetően megnyerte a pályafutása 32. Grammy-díját, amivel új rekordot állított fel 2023-ban, így ő a legtöbbet díjazott előadó a gála történelmében.
Majdnem egy évvel később az album kiadása után elindult a Renaissance elnevezésű világturnéja is, amelyből később film is készült.