A nagy légitársaságok közül már a második egymást követő évben a Wizz Air lett a legpontatlanabb szolgáltató Nagy-Britanniában a polgári légi felügyelet adatai szerint, miután a magyar gyökerű vállalat gépei tavaly átlagos 46 percet késtek – írja a The Independent alapján a Hvg.hu.
A 2. helyen a német TUI végzett, mindössze 3 perccel lemaradva, míg a 3. a Qatar Airways lett, 32 perccel. Az átlag 23 perc volt.
A The Independent arról ír: a hatóság képviselője úgy nyilatkozott, hogy már jelezték a gondokat a Wizz Airnek és együtt próbálnak javulást elérni. Annál is inkább, mert aránytalanul sok fogyasztói panasz érkezik a légitársaság ellen, egy februári utaselégedettségi felmérésen például a legrosszabbul értékelt lett a rövid távú utakat kínálók közül.
A Wizz Air nem reagált a legújabb kétes elsőségre.