Nagyvilág

Nem mindenkinek nyerte el a tetszését a Starbucks olajos kávéja

ATV.hu
Hirdetés

A Starbucks nem sokkal ezelőtt bemutatta az Oleato névre keresztelt újdonságát, a termék azonban sokaknak nem nyerte el a tetszését. Az újdonság abban rejlik, hogy a már jól megszokott termékekhez hozzáadnak egy kanál minőségi, hidegen sajtolt, extra szűz olívaolajat – írja az Index. 

Hirdetés

Az új termék eredetileg Olaszországban jelent meg februárban, ma már azonban az Egyesült Államokban is lehet kapni. A cég magasra tette a mércét, nagy elvárásokkal futottak neki az újításnak: a Starbucks Stories úgy harangozta be az Oleatót, mint „váratlan találkozásból született innovációt, ami bársonyosan sima, enyhén édes, és izgalmas ” .

„Ez az egyik legnagyobb újításunk az elmúlt évtizedekben” – mondta Brady Brewer, a cég marketingvezetője a CNN-nek. Hozzátette, hogy az újdonság ,,át fogja alakítani a kávéipart”. 

A vásárlók reakciója azonban nem igazán találkozott az elvárásokkal: sokan azt írták, hogy szinte azonnal rájuk tört a hasmenés, miután ittak a kávéból, más pedig arról számolt be, hogy az ital teljesen kikészítette a gyomrát. 

„Utálom. Az olaj egy perc alatt kiválik azt italból, és egy a gusztustalan sárga folt lesz a kávé tetején” – írta egy felhasználó Redditen, egy másik pedig azzal viccelődött, hogy kiválóan lehetne reklámozni fogyókúrás termékként. Az olívaolaj és a koffein egyébként külön-külön is serkentő hatással bír. 

„A magas zsírtartalmú ételek vagy italok mellé fogyasztott kávé hashajtó hatású, és görcsöket okozhat. Egy olajjal megspékelt kávés ital pedig akár 34 gramm zsírt is tartalmazhat” – magyarázta Erin Palinski-Wade táplálkozási szakértő. 

Hirdetés
Címkék:
Kapcsolódó cikkek