Számos változással szembesülnek mától a korábbi Vodafone, DIGI és minDigTV Prémium ügyfelei, mostantól mindent a One felületein kell intézni. Van azonban némi csavar a dologban – írja a hvg.hu.
Ami az ügyfeleket illeti: automatikusan átirányítják az új felületre, ahol tájékoztatást adnak a változásokról.
Az eddigi szolgáltatások változatlan feltételek mellett vehetők igénybe, a korábbi díjcsomagok ugyanazon az áron és változatlan tartalommal érhetőek el, akár digis, akár vodafone-os volt az ügyfél.
A számlabefizetésnél a “fül” alatt előbb döntenie kell arról, hogy korábban melyik cégnél volt: az első lehetőség a „One és korábbi Vodafone”, ezt kell választania akkor is, ha a mostani egyesítés után köt szerződést a One-nal. A következő lehetőség a „Korábbi DIGI”, melyre kattintva eléri a néhai szolgáltató ügyfélkapuját is – csak már One logóval. Itt elérheti a korábbi digis számláit is. Aki szeretné, átválthatja a szerződését One-ra.
Így ha például van egy mobilos előfizetése (korábbi Vodafone), fizetheti egy számlán az otthoni és a mobilos szolgáltatásait – írja cikkében a hvg.hu.
*(Forrás: Nielsen Közönségmérés, közönségarány, LIVE adat, teljes népesség, teljes napon, 2024. első negyedév alapján, hírcsatornák: ATV, HÍR TV, M1)