Péntek délután Rákos és Hatvan között biztosítóberendezési hiba miatt átmenetileg nem közlekedhetnek a vonatok, az érintett járatok várakozni kényszerülnek, a hatvani vonalon jelentősen hosszabb eljutási időre kell számítani, közölte a közösségi médiában a MÁVINFORM.
Ezt követően alternatív utazási lehetőségeket vázoltak oda-vissza irányban.
A poszt alatt hamar megindult a kommentáradat, a reakciók finoman szólva sem barátiak.
Néhány friss hozzászólás, melyekből az eset körülményei is kirajzolódnak. Például az, hogy az érintett szakaszt négy éve újították fel 24 milliárd forintból.
„Nálunk semmi nem vár be semmit! Múltkor majdnem lekéstem a repülőt, újra kellett tervezni, másik helyjegy másik vonatra. Katasztrófa az egész”
„Másfél órátokba tellett, hogy bemondjátok a 16.00-órási egrin, hogy nem küldesz pótlóbuszt és indulj el paraszt az Őrs felé vagy a szélrózsa bármely irányába, mert KVÁRA NEM KÜLD A VASÚT PÓTLÓBUSZT!! Mert ugye busz sincs!”
„Mi lett volna, ha nem négy éve újítják fel pont a Rákos-Hatvan szakaszt?”
„Frissítve: bemondta a kalauz, hogy a járatunk elesett, nem megy tovább. Leszállt vagy 500 ember és a valamilyen IC vel Rákosig kijutottunk. Az a kanyar is megért volna egy külön posztot, aztán jött az újabb csavar: pótlóbusz Hatvanig, érted, Hatvanig. Le se fotóztam a tömeget, nem hazudok voltunk ötszázan. Beesett egy 169e, most azon zötyi Pécelig.”
„Szuper! Akkor csak annyi lenne a kérdésem, hogy ha már a vonatok nem közlekednek akkor mentesítő buszjáratokat mikor akarnak beállítani????? (csak megsúgom már két vonat indulása fulladt kudarcba és bármilyen hihetetlen ennyien nem férünk fel óránként két buszra)”
„Nagy segítség ez a magyar családoknak!”
„A fél négyes gyöngyösi kitartóan dekkol Kőbányán. Pont egy órája és semmi infó. Köszönöm szépen MÁV”
„10 vonatból 7 pontosan közlekedik. (Hegyi Zsolt MÁV-csoport vezérigazgatója)”
„Boldog karácsonyt kíván a MÁV!”
„De ugye megépül csilliárdokból az új székház? Ugye meg?”
„Lázár még a helyén van?!”
„’A Rákos – Hatvan vonalszakasz biztosítóberendezési, távközlési és ETCS2 kivitelezési munkáit a GTS Ground Transportation System végezte nettó 23.795.393.663,-Ft összegben.’ Úgy néz ki ennyire futotta közel 24 milliárdból”
„De azért a pályaudvarokat még elcsencselitek”
„A 15.00 órakor BP Keletiből induló Agria InterRégió 1,5 órája áll Bagon. Füzesabonyba érünk talán 18.30-ra, ha elindulunk.”
*(Forrás: Nielsen Közönségmérés, közönségarány, LIVE adat, teljes népesség, teljes napon, 2024. első negyedév alapján, hírcsatornák: ATV, HÍR TV, M1)