A lap olvasói szerint a kiszállítási problémák elsősorban a budai címeket érintették. Egyikőjük szerint a problémát a kínai Temuhoz kapcsolódó csomagmennyiség okozza. A panaszok szerint több hétig kell várni a kiszállításra, de olyan is előfordult, hogy végül másik szolgálat vitte ki a csomagot.
A futárcég a a lap megkeresésére elöljáróban azt írta, vállalatuknál folyamatoptimalizálás zajlik, illetve hogy a DPD Hungary még csak részlegesen sem „borult be”, a kialakult szituációnak pedig semmi köze a temus csomagokhoz.
Hozzátették, átfogó operációs szervezetfejlesztés és hatékonyságnövelés zajlik a vállalatnál, amelynek célja, hogy a növekvő piaci igények miatt megemelkedett csomagszámot és a közelgő karácsonyi időszak fokozott igényeit is zökkenőmentesen, a korábban tőlük megszokott magas színvonalon tudják kezelni. Ezek az átszervezések nem érintik a DPD Hungary teljes hálózatát, csupán egyes budai kerületeket és azok kiszállítási rendszereit – tették hozzá.
Válaszukból kiderült még, hogy az átszervezési folyamat részeként az elmúlt hónapokban bizonyos alvállalkozóktól megválni kényszerültek, így futárállományuk átmenetileg lecsökkent a június és szeptember közötti időszakra.
Ugyanakkor a cég szerint őszre sikerült új partnereket is bevonniuk, akik mint fogalmaztak, jobban megfelelnek magas minőségi elvárásaiknak és akiknek a betanítására és képzésére ezúttal is kiemelt hangsúlyt fektetnek.