Itthon

Lázár János keményen beolvasott a Mészáros Lőrinchez köthető vasútépítő cégnek

ATV.hu
Hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Magyar Péter előrehozott választásTrumpSzijjártó PéterSzijjártó Péter
Hirdetés
Hirdetés

Lázár János kissé szokatlan módon igencsak éles kritikát fogalmazott meg Mészáros Lőrinc vasútépítő cégével kapcsolatban. 

Lázár János
Hirdetés

Nem túl gyakran látott konfliktus bontakozott ki a NER-en belül Lázár János építési és közlekedési miniszternek köszönhetően – írja a 444.  

A nagy vitát kiváltó Déli Körvasút projektért felelős Lázár friss Facebook-bejegyzésében zsarolással vádolta meg a kivitelező V-Híd Zrt.-t, Mészáros Lőrinc cégét.

Lázár felidézi, hogy márciusban ígéretet tett a környéken élőknek, hogy a Déli Körvasútnál nem lesz éjszakai és hétvégi munkavégzés. Viszont állítása szerint a V-Híd most azzal fenyegetőzik, hogy visszatér a hétvégi és éjszakai munkavégzéshez, arra hivatkozva, hogy a szerződés alapján ehhez joga van. Különben nem tud határidőre elkészülni.

Lázár viszont ragaszkodik a tilalom betartásához, ezt pedig a V-Hídtól is elvárja. A posztban kemény szavakkal üzent a kivitelezőnek.
Azt írta, ajánlja a V-Hídnak, hogy „a jövőbeli sikeres együttműködés reményében, jól gondolja meg, hogy valóban perrel fenyegetni és zsarolni kívánja-e a megrendelőt. Azt a magyar államot, amely csak a tavalyi évben annyi vasútépítési munkával bízta meg, amelyből 59 milliárd forintos (valójában 51 – a szerk.) rekord profitra tehetett szert, amelyet osztalékként az utolsó forintig, ki is vettek a cégből”.

https://www.facebook.com/lazarjanosfidesz/posts/pfbid0oYCezKF9qXe2RKN9X8mBtHkuUL1BiLYSBPFtujb2Er9jcxK7Q2EAvBUPNWrjbYvUl

Lázár az éjszakai és hétvégi tilalommal kapcsolatban burkoltan a V-Híd vezetőinek is üzent.

„Nincs az a vállalkozó, se kicsi, se nagy, se jó vagy még jobb kapcsolatokkal rendelkező, aki ennek az ígéretnek a megszegésére bírhatja a kormányt”.

Ezzel pedig egyértelműen Mészáros Lőrincre utalt. Ugyanis a felcsúti milliárdos a V-Híd 100 százalékos tulajdonosa. Mészáros az, aki a cég teljes, 51 milliárd forintos tavalyi profitját kivette a vállalatból. 

A lakosság egyébként már 2019 óta tiltakozik a Déli Körvasút ellen. A projekt környezetvédelmi engedélyét már kétszer megsemmisítette a bíróság. A jelenlegi, harmadik engedély is per alatt áll – írja a lap.

Hirdetés
Kapcsolódó cikkek