Felhívták a figyelmet arra, hogy az elmúlt időszakban csalók gyanús tranzakciókra hivatkozva arra kérik az ügyfeleket, hogy ezt a limitet változtassák meg és pénzüket utalják „biztonságos számlára” – írja az MTI.
Közölték, hogy a bank ilyen kéréssel sosem fordul az ügyfelekhez és ezekben az esetekben azonnal meg kell szakítani a hívást és tájékoztatni a pénzintézetet.
A tájékoztatás szerint a csalók egy másik módszerrel is próbálkoznak: megpróbálják rávenni az ügyfeleket telefonon, sms-ben vagy emailen, hogy új eszközt regisztráljanak mobilbanki alkalmazásukhoz.
Az OTP arra kérte ügyfeleit, kiemelt figyelmet fordítsanak arra, hogy milyen eszközök regisztrálását engedélyezik a Mobilbanki alkalmazáshoz.
Ha új eszköz regisztrálásáról kapnak sms üzenetet, és nem ők szeretnék új eszközről használni a banki szolgáltatásokat, úgy töröljék az üzenetet és ne adják meg a kapott kódot semmilyen felületen – írták.