„Ez a legnagyobb egyszeri, egynapos esemény, még a Super Bowl-t is felülmúlja” – fogalmazott Szabados az ATV-ben. Az eseményt óriási médiafigyelem kíséri, és rengeteg szurkoló érkezik a meccsre, de a szakértő szerint ennél is nagyobb az esemény marketingértéke, hiszen minden egyes meccsen ott lesz a tábla, hogy „Út Budapestre”.
Gazdasági szempontból pedig jól járhatnak a vendéglátásban dolgozók, hiszen becslések szerint 50-100 millió eurót költhetnek a szurkolók a meccs alatt Budapesten.
Ahogy arról az atv.hu is beszámolt, Budapesten a Puskás Arénában rendezik a labdarúgó Bajnokok Ligája 2026-os döntőjét. Magyarország története során először adhat otthont a klubfutball legrangosabb mérkőzésének.
Első kézből, közvetlenül az ATV-től szeretné megtudni a legújabb fejleményeket a legnézettebb hírcsatornáról*? Iratkozzon fel hírlevelünkre! *(Forrás: Nielsen Közönségmérés, közönségarány, LIVE adat, teljes népesség, teljes napon, 2024. első negyedév alapján, hírcsatornák: ATV, HÍR TV, M1)