Itthon

Bomba hír: 7000 terméket ad olcsóbban a magyarok egyik kedvelt üzletlánca

ATV.hu
Hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Magyar Péter előrehozott választásTrumpSzijjártó PéterSzijjártó Péter
Hirdetés
Hirdetés

Az üzletlánc árpolitikájának célja, hogy egész évben segítsék a magyar lakosság vásárlóerejének megőrzését.

Hirdetés

Az Auchan kereskedelmi stratégiája, hogy az árakat a tavalyi szint alatt tartsák meg 7000 élelmiszer- és nem-élelmiszer termék esetében, amelyek nélkülözhetetlenek mindennapi életünkhöz és háztartásunk fenntartásához – írja a propeller.hu

A cég a hipermarketjeiben 20-60%-kal kínálja olcsóbban áruit, és ezek a csökkenések nem csak átmeneti akciók, hanem tartós árleszállítások.

A magyar piac mindig is jelentős mértékben reagált az árak változására, különösen az élelmiszerek drágulása volt jelentős. Ennek eredményeként az akciók és promóciók szerepe tovább erősödött, és nőtt a kedvező árú saját márkás termékek népszerűsége is. A nagy áruházláncok versenyben állnak egymással, különböző árstratégiákat alkalmaznak annak érdekében, hogy megtartsák vásárlóikat.

A tejtermékek és sajtok felhozatalában, több mint 400-féle felvágott, hús és hal, valamint egészséges élelmiszerek, zöldségek és gyümölcsök árai is csökkentek.

Az árleszállítások nem csupán az élelmiszerekre korlátozódnak, hanem kiterjednek a nem-élelmiszer termékek széles választékára is, beleértve a kis- és nagyháztartási gépeket, lakberendezési tárgyakat, kerti eszközöket, tisztálkodási és szépségápolási termékeket, háztartási vegyiárukat, ruhákat és játékokat.

Az Auchan így versenyképes árakkal és kínálattal biztosítja a vásárlók számára a minőségi termékek széles választékát.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

https://r3.minicrm.hu/Form-60300-1xio54ruz60c5g528b6s1ayghbu85pr3.minicrm.hu
 

Hirdetés
Kapcsolódó cikkek