Hirdetés
Itthon

Kitört a háború a Lidl és a Tesco között: a bíróság a Lidl-nek adott igazat

ATV.hu

Még tavaly év elején tört ki a háború a két vállalat között, ugyanis a Lidl szerint a Tesco kék-sárga emblémája túlságosan hasonlít az ő céglogójára. 

Hirdetés

Véglegesen elvesztette a jogi csatát a Legfelsőbb Bíróságon a legnagyobb brit kiskereskedő, a Tesco a Lidllel szemben – írja az Origo. A portál felidézte, a 2023-ban hozott ítélet szerint a Tescót „jogosulatlan előnyhöz” juttattja az a kiskereskedelemben, hogy a clubcardos árak feltüntetésére használt címkéjének kék-sárga színű dizájnja a Lidl céglogóját idézi. A Tesco fellebbezett az ítélet ellen, ám a mostani döntés helyben hagyta azt, így a Lidl került ki győztesen a csatából.

„Tavaly a bíróság már kimondta, hogy a Tesco a clubcard emblémáját a mi logónkról másolta, ezáltal jogosulatlanul profitál ismertségünkből a vásárlók körében. Ennek ellenére még egy éven át húzták ezt a vitát. Most abban bízunk, hogy a bírósági ítélet alapján megváltoztatják a clubcardboz kapcsolódó emblémáikat” – mondta a Lidl sóvivője. 

A Tesco szóvivője csalódottságuknak adott hangot a logójuk színeire és formájára vonatkozó bírósági döntés miatt, és azt hangsúlyozta, hogy abból nem következik olyasmi a clubcard-programban, ami a vásárlók számára kedvezőtlen lenne. Tavaly az év elejétől május 15-ig tartó időszakban a brit Tesco a clubcard árazású termékekből 8,92 milliárd font értékben értékesített a Kantar piackutató adatai szerint, mivel a vásárlók kifejezetten keresik a clubcardos árú termékeket.

További friss hírekért iratkozzon fel hírlevelünkre!

Hirdetés
Hirdetés
Kapcsolódó cikkek