Itthon

Megszólalt a Nébih, miután több vásárló is rosszul lett ettől a tejtől

ATV.hu
Hirdetés

Az Aldi saját hatáskörében kivonta a forgalomból a problémás terméket.

Hirdetés

Mint azt az atv.hu is megírta, a piliscsabai Aldiban vásárolt 1,5%-os, saját márkás tej esetében több vásárló is jelezte, hogy fogyasztás közben maró érzés jelentkezett a nyelven, nyelőcsőben, később pedig sokuknál tartós hasfájás lépett fel.

A problémás tejet még mindig nem hívták vissza hivatalosan, legalábbis a Nébih oldalán nincs erre vonatkozó információ – írja a Blikk. A lap megkeresésére azonban az állami szervezet közölte: az Aldi saját hatáskörében kivonta a forgalomból a problémás terméket. Az is kiderült, egy bizonyos gyártási sorozatnál vannak gondok, ám a Nébih közlése szerint ebből július 25-én több, mint 12 ezer liter került forgalomba.

„Vásárlói reklamáció miatt az Aldi Magyarország Élelmiszer Kereskedelmi Bt. kivizsgálást indított a vállalkozás által forgalmazott 1,5%-os ESL tej kapcsán. Az Aldi saját hatáskörében megtette a szükséges intézkedéseket, az érintett tételt kivonta a forgalomból, ezenfelül részletes, laboratóriumi vizsgálatot is érintő kivizsgálást indított az ügyben. Az előállító szintén megkezdte az esemény kivizsgálását, melynek eredményéről a későbbiekben tájékoztatást nyújtanak. A vásárlók számára lényeges információ, hogy a jelzett tételből származó terméket a boltok visszaveszik. A vállalkozások által megtett intézkedések megfelelőségét az illetékes hatóság felügyeli” – közölte a Nébih a lappal. 

A Nébih közlése szerint a kellemetlenségeket a kereskedelmi lánc saját márkás, 1 literes, 1,5%-os ESL teje okozta, melynek minőségmegőrzési ideje: 01. 09. 2023., LOT-száma: L239536. A tétel előállítója a Tolnatej Zrt., és a július 25-én szállított tételből 12 408 liter került forgalomba.

Hirdetés
Kapcsolódó cikkek