A Ryanair FR6521-es járata 70 perc késéssel indult Budapestről Zadarba, majd a rossz időjárási körülmények miatt úgy döntött a pilóta, hogy Zadar helyett a biztonságosabb Zágrábban teszi le a repülőgépet. Azonban az utasokat erről nem értesítették.
Az eseményeket követően a Ryanair légitársaság sem szállást, sem transzfert, sem egyéb segítséget nem ajánlott fel az utasai számára.
Hozzátették, az összes információ, ami eljutott az utasokhoz, az volt, hogy ha találnak szállást éjszakára, akkor arról tartsák meg a számlát, illetve, hogy szombat este fél 12-kor megpróbálják hazaszállítani őket. Ez szombat reggel úgy frissült, hogy vagy törölhetik foglalásukat, vagy átfoglalhatnak egy másik járatra is – írja az Index.
Az összes információ, ami az utasokhoz eljutott, az volt, hogy ha találnak szállást éjszakára, arról tartsák meg a számlát, illetve hogy szombat este fél 12-kor megpróbálják hazaszállítani őket. Ez szombat reggelre úgy frissült, hogy vagy törölhetik foglalásukat, vagy átfoglalhatnak egy másik járatra is.
Hozzátették, a reptéri éjszaka után minden utas abban bízik, hogy hazajuthat szombat éjjel. Még annak ellenére is, hogy egyelőre nincs híre annak, hogy a légitársaság mentesítő járatot indítana Zadarból.