O’Leary feltette a kérdést, hogy mi célból tenné ezt a kormány, „hogy veszteségessé tegye?”, majd azzal folytatta, hogy a kormányok általában nagyon rossz tulajdonosai a repülőtereknek, illetve légitársaságoknak.
„Láthatjátok, hogy a Malévval is milyen kiváló munkát végeztek”
– mondta a Ryanair vezérigazgatója, aki szerint az állami tulajdonos helyzetét egyébként is gyakran nehezíti, hogy sarokba szorítják a szakszervezetek. Emellett az is kockázati tényező, hogy az állam azért lesz rossz gazda, mert nem hosszú távra tervez: infrastrukturális beruházások helyett rövid távú szavazatszerzési céllal hoz döntéseket – írja a Telex.
„A lényeg, hogy az üzleti célú utaztatást a magánszektor sokkal eredményesebben tudja üzemeltetni, mint az állam”
– emelte ki a szakértő, akinek a viszonya tavaly nyár óta egyáltalán nem felhőtlen az Orbán-kormánnyal, miután a kabinet a légitársaságokat is érintő különadóról döntött.