Hirdetés
Itthon

Urbán: A reklámadó nem tett jót az ágazatnak

ignath mark

A piac 2,8 százalékot nőtt az elmúlt évben. Akkor nem lett volna csökkenés, ha legalább 5,8 tized százalékkal költenek többet a cégek, illetve az állam reklámra, mondta Urbán Zsolt az ATV Egyenes Beszéd című műsorában.

Hirdetés

A Magyar Reklámszövetség elnöke hozzátette, főleg az állami költés lett kevesebb. Munkanélküliség, létszámleépítés, a szociális szférában viszont a kiadások növekedése, a reklámpiac torzulása – ezt várták a reklámadó bevezetésekor az ágazat képviselői.

Urbán hangsúlyozta a tavalyi bevétel messze nem érte el a veszteséget, amit a reklámadó okozott, ezért elmaradnak a fejlesztések, a beruházások.

Címkék:
Hirdetés
Hirdetés
Kapcsolódó cikkek