A Magyar Reklámszövetség elnöke hozzátette, főleg az állami költés lett kevesebb. Munkanélküliség, létszámleépítés, a szociális szférában viszont a kiadások növekedése, a reklámpiac torzulása – ezt várták a reklámadó bevezetésekor az ágazat képviselői.
Urbán hangsúlyozta a tavalyi bevétel messze nem érte el a veszteséget, amit a reklámadó okozott, ezért elmaradnak a fejlesztések, a beruházások.
Hirdetés
Hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Fidesz-KDNP: Egyre biztosabb előny az aktív szavazók körében
Magyar Péter szerint ez az Orbán-rendszer legmélyebb pontja
Fokozott rendőri védelem a karácsonyi vásárokon: biztonságban vagyunk az ünnepek alatt?
Vasárnap havazás várható az ország északi részein
Hirdetés
A piac 2,8 százalékot nőtt az elmúlt évben. Akkor nem lett volna csökkenés, ha legalább 5,8 tized százalékkal költenek többet a cégek, illetve az állam reklámra, mondta Urbán Zsolt az ATV Egyenes Beszéd című műsorában.
Hirdetés
Címkék:
Hirdetés
Hirdetés
Kapcsolódó cikkek